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Patche 14.7.8 - Pré notes
Par Thekkeht le 10/1/2003 Ã 21:34:59 (#2992198)
On note surtout une addition de contenus ds les playfield avec 2 nouveaux donjon dont 1 pour les haut lvl.Playfield Changes:
-We have introduced a new dungeon, Temple of Three Winds. This is aimed at players level 60 and below.
-New high-level dungeon, Inner Sanctum. This is aimed at the highest-level players.
-Tir Grid machine has now been moved to where you exit the grid.
-Tir County Mission Terminals and Bank Terminals have been removed from Tir gate area.
-There are some new mission terminals in Tir County just south of Tir.
-The Shop o Fortune has been removed from shops.
-Added bank terminals to several shops. - Removed some bank terminals from several cities.
Monster Changes:
-Many high level monsters (levels 245+) have had their NanoAC decreased, dramatically in some cases. Nanotechnicians did not do much good against many of these monsters, and that was not the intention.
Item Changes:
-The Burnt-Out Armor effects from the Hellfury and Hellspinner weapons no longer stack with each other. The Hellspinner effect is more powerful, so will replace the Hellfury effect if it is present.
-Fixed a bug with Omni Armed Forces armor and Superior Sentinel Armor. They are now modifying the "life" stat instead of the "health" stat. -Added more suitable icons to the "Modernized ICC Cloaks".
-Removed profession requirements on some Hacked Pills and Blister Packs.
-Fixed the icon of the Deformed Mantidae Tarsus.
Nano Changes:
-There was a problem with the Boil Blood nano where the original target was not being affected by the damage-over-time. This has been fixed, and the original target will now be affected (as will other enemies in the area).
-Beacon Warp and Team Beacon Warp have been placed into their own nano line.
General Changes:
-Cancelling a trade with your main inventory full will open up the overflow window.
-The black doors issue has been given a more thorough fix. This should prevent you from getting black doors, and also reduce the warping in missions. Please note that the latter will not be gone completely in this patch.
Par cacahouette le 10/1/2003 Ã 21:58:46 (#2992392)
Par MORB le 10/1/2003 Ã 22:04:24 (#2992439)
(qui se plaignait de ne jamais connaitre le contenu des patchs à l'avance, déjà ? :p)
Par TupaC le 10/1/2003 Ã 23:31:41 (#2993079)
Sa sera dropper en shop?
Par munn le 11/1/2003 Ã 0:13:01 (#2993419)
TupaC, me fait pensée à une question que j'aimerais bien posé, disons pour la semaine prochaine, mais comme tu as déjà clos le vote et que tu n'as pas créer un autre questionnaire, vois tu je suis bien embêtée :rolleyes:
Je voudrais donc savoir si en proposant un vote, tu ne pourras pas en même temps ouvrir un nouveau post pour les prochaines questions que l'on voudrais posés ? ;)
Munn
Qui est amusé de posé une question conne :p
Par Eden le 11/1/2003 Ã 2:22:46 (#2993987)
Aller on t'excuse je me doute de ce que fais l'age ..
*pars se planquer sur Atlantean*
Par Sorkal le 11/1/2003 Ã 4:55:02 (#2994303)
http://64.106.154.149/showitem.asp?AOID=206145
fo voir quelle sera la difficulé pour l obtenir
si c est comme les autres item soldier....
Ellona
Soldier clan
Par Crapulax le 11/1/2003 Ã 5:45:25 (#2994378)
Par Alessan le 11/1/2003 Ã 10:23:37 (#2994793)
Merci Thekkeht, pour ces notes.
Non, beacon warp n'apparaitra pas en shop, je crois que c'est le flag "school" du nano qui va change, ce qui n'affecterait que ceux qui en fabrique.Monster Changes:Many high level monsters (levels 245+) have had their NanoAC decreased, dramatically in some cases. Nanotechnicians did not do much good against many of these monsters, and that was not the intention
C'est bien beau tout ca, mais ca ne va rien change pour moi, si dans le meme temps, je me retrouve avec une dizaine de barre de nuke toutes saturées et dans l'impossibilité de lancer la moindre nano ...
Ce bug est toujours present, en outdoor dans certaines zones. andromeda c'est sur, j'y étais hier et je l'ai encore eu.
Par contre j'en veux un comme ca !!!Primeval skull .
Mais bon comme les bons items pour NT, ca va encore etre sur un mob impossible a tuer ...
Par Thekkeht le 11/1/2003 Ã 15:19:08 (#2996638)
Provient du message de Alessan
Ben, moi je continue a me plaindre pour les patchs. Pour moi, ce n'est pas aux joueurs de communiquer sur les notes de patch, mais à funcom. Sur le site officiel, il y a une page spéciale pour ces notes, il y a un forum dédié au prochain patch. Mais nada, rien. C'est bien les joueurs qui mettent en ligne les notes du patch.
Merci Thekkeht, pour ces notes.
Théoriquement, elle devrais se trouver en début de semaine sur le site officielle.
Par MiaJong le 11/1/2003 Ã 17:45:06 (#2997519)
Le reste: ben cool pour le nouveau dongeon High et l'autre aussi.. Espérons qu'ils continuent sur cette voie..
Mia
Par Thekkeht le 15/1/2003 Ã 20:16:51 (#3030262)
January 15th - patch 14.7.8.1 on Test Live.
Playfield Changes:
-It is now possible to enter the new high level dungeon Inner Sanctum.
General Changes:
-All health, recharge and first-aid kits (plus other virus scanners etc) can now be split and stacked again. You split with ctrl-left click - use ctrl-shift-left click to split many. Note, you can not stack items of different quality levels.
-Sirocco now gives part 2 of Fixer Grid mission to players of the required level.
-The May Fly Throwing Grenade is now working as intended.
Split/stack les nanos/hp pack ... enfin ;) (de même ql évidement).
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